Μια νύχτα σε ξενοδοχείο αεροδρομίου

Σε λιγότερο από δύο μήνες έχω μπει σε 9 αεροπλάνα. Δεν ξέρω πώς το αντιλαμβάνεται ο καθένας, εμένα μου φαίνονται πολλά. Κι επειδή έχω μία κουτσουρεμένη νύχτα για να μπω στο 10ο, για πρώτη φορά στα 29 μου χρόνια, έκλεισα δωμάτιο σε ξενοδοχείο αεροδρομίου.

Γιατί αυτό μου φαίνεται περίεργο:

Γιατί αυτά τα ξενοδοχεία, σε όποια χώρα κι αν τα βλέπεις, φαίνονται πάντα ίδια: απρόσωπα, μοναχικά, αναγκαίο κακό, φτιαγμένα για καριερίστες, χάλια. Για να αντισταθμίσουν αυτή την εικόνα, τα φτιάχνουν συνήθως μεγάλα και πολυτελή και ψηλομύτικα και τα διαχειρίζονται γνωστές αλυσίδες με πρεστίζ. Έτσι, πολύς κόσμος, δυστυχώς, αισθάνεται καλά με τον εαυτό του αν μπορεί να μένει σε τέτοιο ξενοδοχείο. Αισθάνεται ότι είναι… σημαντικός. Και ο χρόνος του είναι φυσικά σημαντικός, δεν αξίζει να τον χάσει με τουριστικά αξιοθέατα και βλακείες, το θέμα είναι να γίνει η δουλειά, σε αυτόν τον busy κόσμο που ζούμε.

Πήγε κι η Ολγίτσα στο Marriott λοιπόν. Είμαι ένας από αυτούς τώρα. Από το ωραιότατό μου δωμάτιο βλέπω τα φώτα της πολης που δεν θα γνωρίσω, βλέπω τα αεροπλάνα να περνούν και, με μόνη παρέα τον υπολογιστή μου, αναλογίζομαι πόσο κουλό μου φαίνεται όλο αυτό.

Μιλάμε για τρελή αναβάθμιση. Ειδικά αν σκεφτείς ότι την εβδομάδα που μόλις έκλεισε κοιμήθηκα στα εξής μέρη:

1. σε υπνοδωμάτιο στο κέντρο της Αθήνας με παράθυρο όχι μακριά από πολυσύχναστο στέκι κατσαρίδων και από θορυβώδες στριπτιτζάδικο, χωρίς κλιματισμό στην πιο ζεστή εβδομάδα της χρονιάς,

2. στο πάτωμα του πάνω καταστρώματος ενός γεμάτου τουριστικού πλοίου,

3. στο πάτωμα ενός ξεχασμένου δημοτικού γυμναστηρίου μικρής κοινότητας, ανάμεσα από παλιά όργανα γυμναστικής,

4. σε σκηνή στον Παρνασσό.

Κάτι δεν μου κολλάει βρε παιδί μου.

Αλλά, από την άλλη, το κρεβάτι είναι πολύ άνετο – και είμαι ευγνώμων. Όπως είμαι ευγνώμων για κάθε μέρος που κοιμήθηκα αυτή την εβδομάδα, για κάθε εμπειρία που συνόδευε αυτές τις διανυκτερεύσεις και κυρίως για κάθε άνθρωπο (ε, και κάτι άλλα ζωντανά ενίοτε) που μοιράστηκε αυτές τις εμπειρίες μαζί μου.

?????????????

Κατά τ’ άλλα είμαι business woman.

Leave a Reply

